IDEEI DE UN MINUT personale si imprumutate

23 mai 2009

suntem diferiti?


Ce este natura umana, ce ne defineste pe noi…care sunt oare diferentele?

Culoarea pieii/ parului, sexul, inclinatia sexuala, credintele religioase sunt
prea putin importante si valoreaza prea putin in fata conceptului de rasa
umana!

Dar eu nu vorbesc de asemanarile evidente, doua maini, doua picioare,
ci de acele mici momente universale ce se petrec oricui, oricat de diferit s-ar
crede!

Cateva intamplari care cred ca o sa iti schimbe parerea, cred ca ai trecut si tu prin asa ceva ca de exemplu:


1. Sa ridici un geamantan pe care il considerai greu?

Geamantanul cu tot cu mana se ridica cu o viteza naucitoare, iar tu, pentru cateva
secunde te consideri supra uman …ca abia apoi sa realizezi ca geamantanul e gol!
Ti s-a intamplat? Despre asta e vorba.

2. De cate ori te-ai plimbat prin casa fara rost?

Intri intr-o camera te uiti putin, iesi, intri in alta camera, dai turu camerei si
iesi din nou si revii de unde ai plecat: “Ma ce pu…mea am facut? Dau ture de
nebun prin casa?” Si apoi iti amintesti ca, virgula, cautai ceva…dar oare ce?
Tot din seria asta de cate ori te-ai trezit stand in mijlocul unei camere
intrebandu-te “De ce naiba am intrat in camera asta?”

3. Ti s-a intamplat vreodata sa dormi dupa masa si sa trezesti pe intuneric si sa nu stii ce zi e ?

“Oare e tot azi…sau azi e maine?” ? Dar de cate ori ai avut impresia ca e
o alta zi a saptamanii? “Ah…weekend in sfarsit pot sa dorm pana la 12!”…si
ratezi examenu, sau intarzii la munca…,sau mai rau nu te duci ca e weekend.

4. Si de cate ori ai atentionat pe cineva ca are ceva pe fatza aratandu-i locul exact pe fatza ta?

iar retardul si-a frecat intreaga fatza mai putin locul pe care i l-ai aratat? Nu ti-a venit sa-i arzi una in mufarina….sau poate ai ajuns in situatia in care chiar tu sa ii
stergi acel ceva de pe fata ” E special…saracu, hai ca il ajut eu ca nu se
descurca singur!”

5. Dar de cate ori ai urcat/coborat o treapta in plus?

Nu te-ai trezit cu sholdurile in piept la coborare sau facand ca un “calutz
naravas” la urcare? Stii cat de hazlii arata oamenii cand li e intampla asta?
Este!… sa vezi ce fetze fac, surpriza si indignarea din ochii lor…” Ma, ce
dumnezeu?…parca mai era o treapta aici!”

6. De cate ori ti s-a intamplat sa te uiti la ceas si sa nu stii cat e casul dupa?

Si sa te uiti din nou…si tot sa nu stii cat e? Si sa te mai uiti o data ca apoi sa vina unu si sa te intrebe ”
Cat e ora?” ca tu sa te mai uiti a patra oara ca sa ii spui cat este? Eu unu ma
uit la ceasul meu de zeci de ori, zilnic, dar rar stiu cat e ceasul!

7. De cate ori ai verificat daca e incuiata usa seara?

Vezi ca e ok, te duci, te bagi in pat, iti gasesti cea mai confortabila pozitie dupa care te intrebi “bah, oare am incuiat usa?” Si iar te ridici parasindu-ti pozitia confortabila pe care oricum n-o sa o mai gasesti dupa.Valabil si pentru alarma la telefon.

8. Din seria “unde mi-e pixul” cu el in mana si altele asemanatoare nu cred ca are rost sa mai dau exemple.

9. La ce etaj stateam?

Intru in scara, apoi in lift, apas butonul, urca, se opreste, ies din lift, scot cheile si observ ca n-am presul la usa. Ma uit in jur, nicaieri. Ma uit la ghena, nu-i. Ma gandesc “Cine oare putea sa-mi fure presul?” Dau sa bag cheile in yala dar ma opresc inainte sa o ating cu o privire debusolata: sunt la etajul 1. Eu stau la 2!

Sunt sigur ca sunt mii de alte intamplari de acest fel….daca aveti timp completati lista!
Lasati un comment!

Un comentariu:

  1. Hai mai lasa-ma tu urci cu liftul pana la etajul doi ?? Bine inteleg daca te grabesti sau daca esti foarte plictisit, dar etajul doi nu este acelasi cu etajul 6, deci nu obosesti prea tare urcand 16 trepte, iar timpul este cam acelasi, in cazul in care liftul nu este deja la parter.

    RăspundețiȘtergere

CHAT BY KRYS BLOG'S

Persoane interesate