IDEEI DE UN MINUT personale si imprumutate

9 mai 2009


E PRIMARARA !!!
Mi-e draga luna mai, pentru ca intotdeauna incepe cu caldura,cu florile multe, cu glas de pasarele, cu sperante noi de viata, facandu-ne sa intelegem si sa ne dorim sa traim primavara. Si totusi, am invatat in fiecare primavara invie totul si in fiecare dimineata gasesti altceva nou.
Luna Mai este a cincea lună a anului în calendarul Gregorian şi una dintre cele şapte luni gregoriene cu o durată de 31 de zile.
Din punct de vedere astronomic, luna mai începe cu soarele în constelaţia Berbecului şi se sfârşeşte cu soarele în constelaţia Taurului.
Numele lunii mai provine din latină ,,Maius" care vine de la denumirea dată de Romulus senatorilor romani.

Grecii numeau luna Mai ,,Thargelion". În România, luna mai, popular, se numeşte Florar. Pe ogoare, în livezi, grădini şi podgorii activitatea este în toi, iar turmele de oi si cirezile de vite dau randament maxim.
A venit primavara e aici… se simte mirosul ei, ne invaluie pe toti. Eu stiu cand a venit primavara cand incep sa uit foarte usor, cand sunt extrem de distrat, cand imi vine sa fac tot felul de nazbatii ca un copil care descopera ceva nou si nu se lasa pana nu incearca acel ceva.
De cele mai multe ori mi-e greu sa ma concentrez, visez minute intregi cu ochii deschisi dar tot primavara ma indragostesc. Oare va recunoasteti si voi in descrierea mea?

Ma indragostesc de o floare, ma indragostesc de un copac inflorit, ma indragostesc de zambetele oamenilor, ma indragostesc de o persoana deosebita, ma indragostesc de VIATA. E minunat sentimentul acesta de redescoperire, de reintinerire, imi place ca pot sa ma scutur de toate ,,frunzele uscate", de toate ,,crengile" care nu imi mai sunt utile, fac o curatenie atat in exterior cat mai ales in interior.

Ce intrebari iti pui tu primavara?


Eu ma intreb in primul rand de ce imi este dor. Daca imi este dor de soare incerc sa il simt cum ma mangaie, daca mi-e dor de un copac inflorit ma opresc sa il admir, daca simt ca am pierdut ceva din mine, incerc sa vad ce anume si cum pot sa reinviu acel sentiment.
Primavara iubesc pur si simplu, iar “iubirea este curgere” dupa cum zice Deepak Chopra.

Iubim tot timpul dar primavara parca totul din jurul nostru ne indeamna sa ne manifestam iubirea. In aceasta perioada devenim mai sensibili, ne dorim aceea renovare interioara dar parca ne e groaza sa o facem pentru ca vom face intai mizerie, pentru ca va trebui sa renuntam la anumite lucruri si nu vrem asta.
In aceasta perioada imi doresc sa vad in jurul meu oameni fericiti, oameni care zambesc, oameni care iubesc. Am gasit o practica simpla a unei calugarite budiste din America, Pema Chodron, care sa ma ajute sa fac acest lucru, sa transmit oamenilor sa fie fericiti. E minunata aceasta practica si sper sa o incercati si voi.

,,Mergi pe strada cu intentia de a fi cat se poate de deschis catre oricine. Aceasta este o practica pentru a fi mai cinstit cu tine insuti si a fi mai disponibil din punct de vedere emotional fata de ceilalti.
Pe masura ce mergi… ai sentimentul ca zona inimii si a pieptului iti sunt deschise. Cand treci pe langa oameni, ai putea chiar sa simti o legatura subtila intre inima ta si a lor, ca si cum ati fi legati printr-un fir invizibil. Ai putea sa gandesti “Sa fii fericit”, cand treci pe langa ei. Ideea principala este sa ai un sentiment de interconexiune cu cei pe care-i intalnesti. "



Observati, fara a judeca, gandurile si sentimentele ce apar pe masura ce trecem pe langa fiecare persoana.

Aceasta practica te va elibera, te va ajuta sa te bucuri de primavara alaturi de alti oameni fericiti. Daca am transmite altora astfel de ganduri curate, ce frumoasa ar fi viata noastra, nu-i asa?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

CHAT BY KRYS BLOG'S

Persoane interesate