IDEEI DE UN MINUT personale si imprumutate

26 mai 2009

,, . " si de la capat

  • "A cutezat vreodata un pictor, de cand e lumea si pamantul, sa zugraveasca pe panza nudul unei sfinte?
  • "Cum ar fi putut sa-mi treaca prin minte ca el va fi inceputul tragediei mele de mai tarziu?"
  • "Adevarul e ca toate gandurile si visurile de fericire pe care mi le-am facut in legatura cu el au fost pentru mine insasi fericirea in carne si oase."
  • "-N-ai mai iubit niciodata? -Nu, niciodata!TI-am mai spus asta. Fiindca nicio femeie nu-ti seamana. -Cat as vrea sa te cred, dar nu pot, nu pot!"
  • Exista cateodata in viata unui om o nevoie imperioasa de a fi sincer pana la cruzime..."
  • " Dar cum se poate sa doresti pe cineva care nu mai are ce sa-ti ofere, pentru bunul motiv ca ti-a oferit totul?"
  • "Astept ceva, fara sa stiu ce, dar nu se intampla nimic, absolut nimic."
  • "Fericirea prea multa,uneori,ucide si trebuie sa fug de mine ca s-o gonesc."
  • "Sa arda in propria sa flacara, pana s-o face scrum ."
  • "O femeie dorita e regina"
  • "De ce credeam pana acum ca nu pot trai fara ea?Uite, acum imi apartine si, parca, ma complesesc toate regretele. E oare golul visului implinit?"
  • ,,Deosebirile temperamentale dintre noi, in loc sa genereze conflicte, ne coloreaza traiul comun."
  • ,,Ratiunea imi da aceste stari de panica, sufera de grija, de incertitudine, de consecintele drumului strain pe care merg si care nu vor intarzia sa se arate la brat cu deznadejdea."
  • ,,Nazuintele si ravnele mele sunt atat de personale si intime, incat marturisirea insasi devine impertinenta."
  • ,,Prea o astept, prea o ravnesc ca sa nu vina."
  • ,,Ce frumos! Sa ai o iubita a ta, numai a ta! "
  • ,,Il doare plecarea ei, dupa cum l-ar fi durut si ramanerea."
  • "Va sa zica, tot ce a fost intre noi a murit"
  • ,,El a rupt-o cu mine brutal, rusinos, lamentabil, chiar criminal... "
  • ,,Simtirea mea e alba."
  • ,,Frumusetea ramane o premisa o premisa favorabila, ajuta la nasterea dragostei ."
  • ,,Mi-e frica de atata fericire!"
  • ,,Durerea unora face bucuria altora."
  • ,,Exista si oameni inapti de a gusta fericirea. Aceasta fericire nu-i decat un cuvant rece, inscris in dictionar la litera cuvenita. Incontestabil ca eu fac parte din aceasta categorie."
  • ,,In rarele clipe cand stau de vorba cu mine, ma intreb ce tot ma roade, ce ma doare, dar nu gasesc raspuns. Mai degraba cred ca nu vreau sa gasesc raspuns, pentru bunul motiv ca mi-e frica de el."
  • ,,Ea e in mine, in sangele meu. Cum sa scap de ea? In ce fel s-o alung?da oare vreau sa o alung?"
  • ,,Am credinta ca totul incepe sa se prabuseasca in jurul meu. "
  • ,,Noapte, ori de cate ori ma var in asternut si incerc sa dorm, trecutul incepe sa se miste, intors la viata."
  • ,,Ei placa linistiti. Numai eu raman nelinistit si-mi este frica. "
  • ,,Uneori, in clipe de luciditate, asaltat de o legitima furie ma intreb: Pana cand va dainui acest joc absurd ? Ce fac? Ma afund in nebunie? "
  • ,,Unele suferinte sunt atat de placute! "
  • ,,Degeaba lupti sa pari nepasatoare. Minti! Nu m-ai uitat de tot! "
  • ,,Mergem agale, pasim tacuti pe asfalt, goi de ganduri. Suntem alaturi dar o distanta incomensurabila ne desparte. parca s-ar fi instalat Atlanticul intre noi."
  • ,,Tacem din nou. Vorbesc numai gandurile, dar cine le aude? Pana la urma, amutesc si ele, Si intre noi se instaleaza iarasi o liniste de cavou."
  • ,,Doamne ce zid s-a instalat intre noi! Intr-un fel, poate ca e mai bine... "
  • ,,Sti-am ca umbla nori negri pe cer, dar in mintea mea ei erau destinati altora, nu mie... "
  • ,,Nu pot uita visul pe care l-am trait impreuna. Numai trezirea din vis as vrea s-o uit."
  • ,,Acum nu te mai pot iubi, pentru ca am suferit prea mult din pricina ta. Sunt plin de rani , zdrobit, mutilat. "
  • ,,Dar eu, ce fac eu? Vreau sa scap de mine si ma vad pretutindeni multiplicat in juru-mi. "
  • ,,Ce deznadejde crunta a stapanit-o, ce dispret total de viata, ce sete de moarte!"
  • ,,La urma urmei, ce inseamna inca o deceptie, pe langa toate celelalte?"
  • ,,De-acum incolo incepe neantul. Traiesc stari sufletesti atat de stranii, incat, cu toata deprinderea mea de a ma introspecta, ma sperii de ceea ce mi se intampla;mai mult decat asta, ma mir intruna. "
  • ,,Si uite lumea merge mai departe fara tine, asa cum mergea inainte si cum va merge intotdeauna, fara a se sinchisi de nimeni si de nimic, soarele rasare la fel cum face de milioane si milioane de ani.
  • ... ... ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

CHAT BY KRYS BLOG'S

Persoane interesate