IDEEI DE UN MINUT personale si imprumutate

23 mai 2009

Guess no one can hear me…




Fericirea?


Pare asa un lucru desprins din carti. Parca e tot mai greu s-o atingem, si aproape imposibil s-o oferim celuilalt.


Ma intreb cateodata daca incapabilitatea mea de a crea in celalalt acea stare minunata de beatiudine dupa care tanjesc toti muritorii ar trebui sa ma faca sa plec. E ca si cum ai incerca sa dai un sut pe poarta si-ai nimeri mereu in bara, pierzand intotdeauna meciul. Bine, viata, a oricaruia dintre noi, este infinit mai complexa (superlativ fortat intentionat) ca orice alt lucru de pe aceasta planeta numita Pamant. Dar, totusi, cum poti sa pierzi mereu si sa crezi ca poate intr-o zi se va schimba. Daca acea zi nu exista? Stiu sunt pesimist azi, dar demersul meu e retoric, nu exista lucruri imposibile, se pune problema pana cand ar trebui sa astept. Care este limita? Cum o sa-mi dau seama ca m-am lovit de ea?


Cateodata as vrea sa fug. Sa fug departe de toate aceste lucruri, dar mi-ar cauza si mai multa framantare sufleteasca (A soldat never runs away. He stays there and waits for the sun rise to come…). Fuck it! Cred c-am deschis niste usi ce trebuia sa ramana inchise. Si odata cu ele mi-am pierdut rabdarea, speranta si somnul. Ma simt intr-o cautare continua a solutiei salvatoare, de parc-ar exista vreo licoare miraculoasa pe care vrajitoare cea buna sa mi-o dea, exact ca in desene animate, iar eu, in mod fabulos, sa schimb totul.



In ce se numara fericirea celuilalt, caci am pierdut orice reper masurabil? Cum poti
ghici ce asteapta de la tine o inima care bate asa de aproape, dar ecoul ei
rasuna departe? De obicei, cand simtim ca am epuizat toate solutiile si ca am
facut totul, mai exista ceva – aflat chiar sub ochii nostri; care ne poate aduce
salvarea. Ma intreb cum de sunt atat de orb de nu pot vedea acel ceva daca el
exista? Fuck it all! guess no can hear me...





Ce este fericirea?



Aceasta este cred una dintre cele mai importante intrebari pe care le am in momentul de fata si la care caut de ceva vreme raspuns (raspunsuri). Inca nu am gasit nimic concret care sa imi elucideze dilema.



Ce este ea … cred ca este o stare care tine destul de putin ca si timp dar aceasta stare poate fin intretinuta. O cunostinta mi-a spus ca a fi fericit inseamana a fi iubit, a fi sanatos si a avea bani toate trei la un loc (de retinut INGREDIENTELE acesteia) dar nu cred ca bani sunt cei ce aduc fericirea, poate o intretin parerea mea.Aici totul este relativ si subiectiv; eu personal cred ca fericirea depinde de starile noastre emotionale, de sentimentele care ne aduc o stare de bine: IUBIREA este elementul principal al fericirii. Degeaba ai tot ce vrei ca si parte materiala daca nu ai iubire nu te simti fericit,nu esti complet … simti ca nu ai ceea ce iti doresti ca iti lipseste ceva si nu stii exact ce anume… tanjesti dupa acel ceva sa fii fericit … tanjesti dupa iubire. Trebuie insa facuta o precizare este vorba de iubirea pura din suflet, acea iubire pe care o daruiesti fara sa astepti ceva inapoi de la cei din jur. Astfel poti fii fericit cind privesti cerul senin de vara, sau o floare, o anumita culoare …deci cind iubesti cu adevarat tot ce este in jurul tau …
Deci banii nu isi prea au rostul in fericire (contrar celor afirmate de acea persoana cunoscuta mie) banii sunt doar un mijloc de a trai viata materiala care insa nu iti asigura ceea ce ne dorim noi toti.


Ce simtim atunci cind suntem fericiti? Cred mai mult ca sigur ca simtim ca avem o stare euforica, cu multi fluturasi in stomac, dar care nu ne deranjeaza…….



Cand ne dam seama ca suntem fericiti? Cind o pierdem, ca de altfel orice lucru frumos cae are loc in aceasta viata………..


Daca tu ai alte pareri spunele deschis poate va deranja pe cineva dar va face si bine eu sunt dispus sa ascult toate parerile, daca ai timp scrie sa vada toata lumea , exprimate in stilul tau sau nu ai curaj sa o faci eu am avut si voi mai avea ,deci ce zici imi spui si mie parerea ta despre fericire(cum o vezi tu) ?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

CHAT BY KRYS BLOG'S

Persoane interesate