IDEEI DE UN MINUT personale si imprumutate

9 septembrie 2009

POEZIE DE DRAGOSTE - POESIA D'AMORE - POETRY LOVE


Esti steaua ce ma lumineaza in fiecare
noapte cu lumina poleita de argint,
Esti cea mai firava si mai sclipitoare
raza de soare ce ma trezeste in fiecare dimineata.
Esti roua de pe frunzele florilor trandafirii
ce-mi saruta si-mi mangaie obrazul,
Esti floarea ce infloreste in inima mea.
Esti stropul de ploaie ce ma trezeste din
visul meu adanc si placut precum zambetul tau.
Esti spuma valurilor vietii ce se spulbera
in inaltimea vazduhului albastru
ce cuprinde cu intensitatea sa aripa franta
a unui suflet fugit din lumea inlantuita a tristetii.
Esti un vis hoinar ratacit in mintea mea,
Esti roua diminetilor tarzii incendiate de soare.
Esti frunza pe care o tin intre degete,
Esti raza de soare ce-mi maingaie privirile.
Esti ultima silaba pe care o rostesc inainte de a te visa.

TE IUBESC!!!


Sei la stella che mi illumina
ogni sera con la tua luce di argento,
Sei la più fragile e luccente
Sei il sole che mi sveglia ogni mattina
Sei la rugiada sulle rose
che mi bacia e mi accarezza la guancia
Sei il fiore che fiorisce nel mio cuore
Sei la goccia di pioggia che mi sveglia
dal mio sogno profondo e piacevole come il tuo sorriso.
Sei la schiuma delle onde della vita che si spolvera
alla altezza l'aria azzurro
che comprende con la sua intensità l' ala ferita
di un' anima scapata dalla mondo incatenato della tristezza
Sei un sogno vagante scomparso nella mia mente
Sei la rugiada del mattino tardi incendiate dal sole
Sei la foglia che tengo tra le dita
Sei il raggio di sole che mi accarezza occhi
Sei l'ultima sillaba che dico prima di sognarti.





TI AMO !!!



You're the star that enlightens me
every night with your light silver
are the most fragile and most brilliant
You are the sun as I wake up every morning.
dew on leaves, flowers are roses
Why are you kissing and caressing my cheek,
You're flower blooms in my heart.
You drop of rain that wakes me in
my dream deep and pleasant as your smile.
wave foam life what you scatter
in height the air blue
comprising the intensity broken wings
a soul fled chained world of sorrow.
're a dream wanderer lost in my mind,
late mornings dew are burnt by the sun.
leaves that are held in fingers,
You are my sunshine you maingaie eyes.
last syllable that you speak before you dream.




I LOVE YOU!!!




*
Sper sa nu ma criticati pentru faptul ca nu sunt un bun translator , care esti mai bun te rog sa ma ajuti.


Spero che non mi critichi per non essere un buon traduttore, si sta meglio please help me.

I hope you do not criticize me for not be a good translator, you are better please help me.


*Multumesc pentru ajutorul dat la traducerea in limba italiana domnisoarei-i Lavinia

2 comentarii:

  1. sooper frumoasa poezia asta mai ales aia in italiana :P glumesc ;-) poop la tine by lavinia

    RăspundețiȘtergere

CHAT BY KRYS BLOG'S

Persoane interesate