IDEEI DE UN MINUT personale si imprumutate

13 iulie 2009

LEAPSA NR.1

Luați cartea cea mai la îndemână, deschideți la pagina 18 și
scrieți aici al 4-lea rând :
,,Gratie ai alpina. e disponibile sulla
berlina, derivata dalla<<>>" (TAM Tute le auto del mondo)

Fără să verificați, cât e ora ?18:57Verificați
!18:56(p’acolo)

Cum sunteți îmbrăcată ?Cu un tricou si un pantalon scurt...

Înainte de a răspunde la acest chestionar, la ce vă
uitați ?
Chiar vrei sa-ti spun? Ma uitam la un film... deepest anal
penetration (hahahahah... glumesc) Nu ma uitam la nimic, dar ascult muzica pe
winamp.

Ce zgomot auziți în afara celui al calculatorului ?copilul vecinului...

Când ați iesit ultima dată și ce ați făcut cu ocazia respectivă ?Duminica, am fost sa bem ceva cu baietii si fetele

Ce-ați visat ieri noapte ?nimic

Când ați râs ultima dată ?Rad non stop. Pana si acum :))

Ce aveți pe pereții încăperii unde sunteți ?pf mai
multe.

Dacă ați deveni multimilionar peste noapte, care ar fi primul
lucru pe care l-ați cumpăra?Cred ca as pleca acasa.

Care este ultimul film pe care l-ați văzut ?The Devils Tomb.

Ați văzut ceva neobișnuit astăzi ?Da... eu putin mai linistit ca de obicei.

Ce părere aveți despre acest chestionar ?Foarte fun!

Spuneți-ne ceva ce nu știm încă.Sunt prea multe chestii pe care nu le stiti.si
e bine sa ramana asa daca intereseaza pe cineva ma poate intreba personal.

Care ar fi prenumele copilului dvs. dacă ar fi vorba de o fetiță ?nu stiu nu m-am gandit inca la asa ceva.

Si dacă ar fi vorba de un băiat ?nici asta nu stiu.

V-ați gândit deja să locuiți în străinătate ?Piei satana. Nu imi placea sa stau departe de casa ( cu toate ca acum am ceva distanta pana acasa).

Ce ați dori ca Dumnezeu să vă spună când intrați pe porțile Raiului ? Inchis pentru renovare.

Dacă ați putea schimba ceva în lume (în afară de politică), ce ați
schimba ?
Foarte greu reusesc sa gasesc un raspuns la aceasta
intrebare... Sunt prea multe variante in capul meu in acest moment...

Vă place să dansați ?Dansez si eu... nu prea mult ca bate la ochii.

Ce ați văzut la televizor ultima dată ?Nu ma uit la tv.

Care sunt cele 4 persoane care ar trebui să preia acest chestionar ?Cum si eu am furat leapsa prin urmare nu are nici un sens sa fac eu nominalizari... Cine vrea o leapsa? Hai, ia-o !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

CHAT BY KRYS BLOG'S

Persoane interesate