IDEEI DE UN MINUT personale si imprumutate

25 iulie 2009

INOCENTA DE COPIL ORFAN

Un baietel in varsta de numai 10 ani a impresionat juriul unui concurs international de creatie literara in asa fel incat juriul ia acordat premiul special, si merita si eu am ramas socat de gandirea unui copil de 10 ani numa atata are. Asa ca am sa scriu si eu aici acea scrisoare.
SCRISOARE PENTRU TATA
Tati, sa stii ca ne este foarte dor de tine si vrem sa te intorci la noi. De ce nu mai vii? Te-ai suparat pe mine sau pe mami? Sa stii ca eu am fost foarte cuminte si daca te intorci, iti promit ca nu o sa mai fac nimic rau. De ce nu mai vii, tati? Te-ai suparat pe mine? In fiecare zi ma uit pe geam sa te vad cand vii. Te-am asteptat de ziua mea ca sa apari, dar mami a zis ca nu o sa vii. Eu tot te-am asteptat si am plans seara, la culcare. Am primit multe cadouri de ziua mea, dar eu te voiam pe tine. Chiar daca nu aveai bani de cadou. Voiam sa ma tii in brate, ca pe vremuri, cand eram eu foarte mic si imi spuneai cate lucruri o sa facem impreuna cand o sa fiu mare. Mami mi-a spus ca tu esti sus, la Dumnezeu, ca El te-a luat de linga noi. Dar eu nu cred asta. Pentru ca doamna, la ora de religie, ne-a povestit cum si-a pierdut si El copilul si nu cred ca este atit de rau ca sa te desparta de mine. Sa stii ca Alin a inceput sa vorbeasca bine si intreaba de tine, unde esti si cand vii acasa? Si eu nu stiu ce sa-i spun. El nu te cunoaste, ca tu ai plecat cand era el mic de tot. Toti copiii au si mama si tata, dar noi o avem numai pe mami. Ne descurcam foarte greu cu banii de cand nu mai esti tu. Sunt zile in care mami si mamaia nu mananca nimic, spun ca nu le e foame. Dar eu vad ca frigiderul e gol si stiu ca ne dau noua toata mancarea. Si atunci nu mananc tot, le spun ca m-am saturat si le dau si lor. De Paste am fost la biserica si parintele mi-a zis ca tu veghezi asupra noastra. Daca ne vezi, de ce nu vii inapoi, tati? Sa fim iar o familie adevarata, ca inainte eram fericati, pana sa pleci tu. Daca Dumnezeu e atit de bun si de puternic, de ce nu te trimite inapoi? El poate asta, stiu eu, ca pe fiul Lui l-a inviat. El poate orice. De ce nu te trimite inapoi? Ne e greu fara tine, tati si te iubim.”

Crescut de mama si bunica sa intr-un spirit religios, Ovidiu refuza sa creada ca Dumnezeu, cel caruia el i se roaga in fiecare seara, l-a luat pe tatal sau in ceruri si ca el si fratiorul lui de numai 3 ani, Alin, au ramas orfani de unul din parinti, tatal lor, plecand cu un contract de trei ani in Spania.
Daca te-a miscat aceasta povestioara scrisa de un suflet inocent poate iti spui si tu parea printr-un comentariu ceva ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

CHAT BY KRYS BLOG'S

Persoane interesate