IDEEI DE UN MINUT personale si imprumutate

28 februarie 2009

Mesaje de Martisor

Un martisor trebuie insotit de o urare, fie scrisa, fie trimisa pe SMS ori soptita la urechea fiintei dragi. Felicitarile de 1 Martie nu pot fi refuzate de nicio doamna sau domnisoara, mai ales daca acestea sunt si inspirate. Prin urmare, cateva modele de urari la inceput de martie pot sa ajute.

De sub zapada a rasarit un ghiocel, mi-a soptit ceva la ureche: “A sosit primavara!”
Mi-e dor de casa, de mama, de prieteni, de nebuniile de alta data, mi-e dor de primavara! In aceasta dimineata soarele a batut in geam mai insistent. Ai deschis si ai lasat primavara sa intre in casa E 1 Martie!

Cu aceasta urare aduc primavara in sufletul tau: deschide-ti inima, fa loc clipelor frumoase!
Fie ca 1 martie sa iti aduca atat de multe flori incat sa te pierzi printre ele si tot atatea declaratii de dragoste! Un buchet de lacrimioare, un manunchi de sentimente frumoase si o gramada de imbratisari… special pentru tine! La multi ani de 1 martie!

Fie ca acest martisor sa ne aduca linistea si fericirea de care avem nevoie toti, si ca iubirea sa ne imbratiseze sufletul.

Din lacrima alba a fulgilor de nea si rosul aprins din inima mea, am impletit un martisor pe care ti-l trimit cadou!

Un buchet de ghiocei si o primavara superba pentru o persoana mai speciala decat toate anotimpurile!

Toate florile din lume pentru primavara mea!
O primavara frumoasa in rosu si alb si dragoste sincera!

Un martisor virtual purtator de sentimente 100% veritabile. Te iubesc. La multi ani de martisor!

Iti doresc un 1 Martie fericit si o primavara care sa iti infloreasca intregul an.
Sa ramai mereu ca o primavara, ca o ciocarlie in inaltul cerului, ca o lacramioara…

1 Martie reprezinta inceputul primaverii, anotimpul iubirii. Sa te indragostesti pasind prin raze, culegand ghiocei si impartind zambete… Iti trimit prin martisor intreaga primavara cu toate culorile ei vii si datatoare de viata.

Fiecare dintre noi asteptam sa se intample ceva frumos in viata noastra, fiecare dintre noi asteptam primavara.

A venit Martie, Martisorul, Ziua Femeii si incerc sa te pastrez doar pentru mine si sa-mi inving ispita, sper sa ai bani ca Becali, minte ca Margaret Thatcher si forta ca Nikita.

Stiu ca era mai frumos sa-ti iau un martisor decat sa-ti dau un mesaj pe telefon..dar intelge-ma si pe mine, sunt un fel de Eminescu si traiesc numai prin rime.

Intotdeauna in inimile noastre vor incolti ghiocei, vesnic dragostea noastra va ramane tanara precum primavara. Pupici primaveratici.

O primavara cu multe bucurii, zambete si impliniri sa avem cu totii!

Primeste acest ghiocel de la cineva care vrea sa aduca primavara in sufletul tau.

Din suflet iti daruiesc, ca in fiecare an, firavul martisor si odata cu el toata dragostea ce ti-o port. Te iubesc!

A venit in sfarsit primavara, odata cu ea dragostea a inflorit, floarea primaverii mele e dragostea inflorita sa-mi bucure inima, sa-mi straluceasca ochii, sa-mi insenineze chipul… martisorul meu pentru cei dragi e dragostea…

Primavara asta vreau sa simtim amandoi cum viata ne curge prin vine asemenea raurilor de munte eliberate de gerul iernii.

Ma urc pe dealul visurilor mele si acolo te gasesc pe tine. Stiu ca nimic nu impresoara linistea diminetilor sau bucuria reinvierii naturii mai mult decat o clipa de fericire alaturi de tine. Esti fericirea zilei de primavara…

Intr-o zi cu soare in care miroase a sarbatoare, iti dau si eu mesaje primavaratice cu aroma de martisoare.

Sunt cel mai fericit barbat, am trecut impreuna prin bune si rele, nu trebuie sa-ti dau mesaje pompoase de 1 Martie pentru ca toata lumea stie ca tu esti minunea vietii mele

Lasa sa-ti picure in suflet inca o primavara… las-o sa-ti cuprinda obrajii si sa-ti invaluie inima; danseaza cu ea in lumina soarelui si las-o sa-ti umple bratele cu flori si iubire…

Vreau ca vantul racoros de martie sa poarte cu el gandurile mele cele mai calde, iar primavara din sufletul meu sa infloreasca intr-un suras pe a ta fata… si sa te faca fericita macar pentru o clipa!

Asa cum buburuzele isi dezmortesc aripioarele la prima raza de soare mai calduta, asa Martie ne dezmorteste sufletele cu primul martisor ce ne parfumeaza viata – primavara

Cu gandul la martisoare ma indrept voios spre piata, tu si cu reactorul 4 mi-ati schimbat drumul in viata.

Intr-o zi cu soare in care miroase a sarbatoare, iti dau si eu mesaje primavaratice cu aroma de martisoare

Chiar daca uneori taranul roman isi bate femeia de-o snopeste, de 1 Martie nu uita de Martisor..ca asa e romaneste

Atunci cand popoarele migratoare veneau cu ganduri cotropitoare peste acest minunat popor, noi le dadeam martisoare..pentru ca asa-i romanul, primitor…

Acum mi-e usor ca-ti dau un mesaj sms si-ti iau un martisor sa sarbatorim venirea primaverii, nu am uitat nici pana acum ca cel mai greu mi-a fost in 1990 cand ti-am luat martisorul printre gaza lacrimogene…ca toti mineri.

Sunt veteran in Legiunea Straina si am luptat 4 ani ca mercenar in Afghanistan, cea mai grea batalie pentru mine ramene saptamana dintre 1 si 8 Martie..asta se intampla in fiecare an.Stiu ca nu ti-am luat martisor si am fost un mare taran si mai stiu ca esti cea mai frumoasa femeie din spatiul sud-est european.

Am vrut sa-ti cumpar flori, dar tu esit cea mai frumoasa floare, am vrut sa-ti iau un Ferarri din 2009 dar ti-am luat doua martisor.

Desi acum 100 de ani visai la dreptul de a parasi bucataria si nu aveai nici o valenta, acum este 1 Martie e ziua ta si este ceea ce literatura de specialitate numeste “femeie independenta”…

Sunt cel mai fericit barbat, am trecut impreuna prin bune si rele, nu trebuie sa-ti dau mesaje pompoase de 8 Martie pentru ca toata lumea stie ca tu esti minunea vietii mele.

Nu gasesc nici un martisor frumos si in piata au numai flori ofilite, mi-e frica sa nu pleci cum a plecat Kosovo de langa Serbia..asa pe nesimtite

A venit Martie, Martisorul, Ziua Femeii si incerc sa te pastrez doar pentru mine si sa-mi inving ispita, sper sa ai bani ca Becai, minte ca Margaret Thatcher si forta ca Nikita

Stiu ca era mai frumos sa-ti iau un martisor decat sa-ti dau un mesaj pe telefon..dar intelge-ma si pe mine, sunt un fel de Eminescu si traiesc numai prin rime

Mesajele de martisor sau de ziua femeii mereu m-au pus in dificultate..dar azi s-a intamplat ceva care chiar m-a bulversat, eram la alimentara..in fata mea era Cioaca, a cumparat salam…si a zis ca-l vrea feliat…

Este Ziua Femeii, o perioada grea pentru orice barbat de meserie, trebuie sa abordam acest eveniment cu calm, ratiune si cu multa diplomatie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

CHAT BY KRYS BLOG'S

Persoane interesate