IDEEI DE UN MINUT personale si imprumutate

19 iunie 2009

Timp pierdut pentru femeie, oare merita?


Am 9 zile de cand stau si ma gandesc ce sa mai scriu dar nu am nici cea mai vaga ideeie. Merg la munca vin acasa verific email-ul vorbesc cu cateva persoane pe mesanger , citesc si eu anumite bloguri dar nici o inspiratie, dar azi mi-a venit inspiratia asa ca am sa postez si eu ceva sper sa va placa in caz contrar sunteti rugat sa spuneti ce va jeneaza.

O intrebare veche dar tot in acelasi timp noua ; Oare de ce nu iubim femeia?

Oricare dintre noi are la cap o ,,pasarica" Asa este chiar daca nu vrei sa recunosti.

De ce nu iubim femeia si o inselam cu alta. Atentie lista urmatoare nu este valabila pentru absolut orice femeie. Lista e valabila pentru o parte din ele

  • 1 Au marele talent sa despice firul in 4 si in multipli de 4.
  • 2 Gaseste un milion de substitute pentru un simplu ,, n-am chef".
  • 3 Daca le zici ceva se supara, sincer nu cred ca vrei sa superi o femeie.
  • 4 Pentru ca nu stiu sa conduca (cel putin masina), sau ma insel?
  • 5 Pentru ca nu sunt puntuale. Spun din experienta nu din auzite.
  • 6 Mereu cand ai nevoie de ele mai mereu le doare ceva.
  • 7 Pentru ca nu exista (sau, cel putin, nu am vazut/auzit)grupuri mari de femei unde sa mearga totul perfect, fara barfe si scandaluri.
  • 8 Pentru ca renunta prea usor la provocari.
  • 9 Uneori sunt foate greu de inteles sau imposibil.
  • 10 Pentru ca in conceptia femei toti barbati sunt porci/mitocai/badarani...

Lista ramane deschisa cei ce aveti ceva de obiectat va rog sa o faceti ,daca va tine" cum e vorba pe la noi prin romanica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

CHAT BY KRYS BLOG'S

Persoane interesate