IDEEI DE UN MINUT personale si imprumutate

20 iunie 2009

MAIMUTA DE ORAS

Acum cateva minute intru sa vorbesc cu o domnisoara pe messanger, dar
surpriza raspunde unu si imi zice ca:- ... nu e ea e prietenul ei.

raspund politcos: -Ok nu e nimic.

,,domnisoara baiat": -bine pa.


eu: -pa si noapte buna(luand in considerare ca e ora 01:04
dimineata)

Oare sa fie vina mea ca intru in conversatie cu lumea la ora asta? Si
asta e o varianta. Dar daca ,,domnisoara" era pe mess... deci nu doarme si daca
doarme nu raspunde dar a raspuns.


,,domnisoara baiat" -jet

Asta ma enerveaza la culme si eram deja nervos de la munca dar inca nu
ma enervat indeajuns sa spun vorbe murdare.


eu: am vrut numa sa salut lumea care era pe mesanger. (recunosc greseala
mea), dar daca tu vorbesti asa cu mine nu am pe cine saluta PA!

,,domnisoara baiat" :-PA sa ìi spui lui m__a nu mie

eu: -chiar e necesar sa vorbesti asa nu inteleg motivul . te-am deranjat ?
daca e asa ok ma retrag

,,domnisoara baiat" :-bagami-as p__a in m__a si in tot neamu m__i

Deci imi dau seama ca nu am cu cine vorbi asa ca incerc sa ma retrag.
dar el tot insista cu injuraturi si amenintari
.


[...]

eu: -da vad ca nu am cu cine sa vorbesc, tu acum ai coborat din copac nu am
cu cine sa discut


Asta cred ca la enervat la culme

,,domnisoara baiat":-ba la cat bani am eu acum neam de neamul tau nu a
avut

Parca as fii intrebat ceva de bani sau sa fi vorbit de asa ceva pana
acum iar nu inteleg legatura sunt eu prost sau ... care e treaba
,oricum


eu:- bine ma da cine a vorbit de bani pana acum? si nu cred ca e important
am si eu bani nu ma plang

,,domnisoara baiat":- unde sunt eu acum tu nici in visele tale cele mai
frumoase nu o sa ajungi asa ca jet sau te alegi cu un ignore

Wow unde o fi pe luna dar nu cotinui sa il enervez nu imi sta in fire.
Eu am o vorba ,,daca te pui cu prostu esti mai prost ca el" .


eu.- bine ma ca deja il ai de la mine nu trebuie sa mi-l dai tu ca si asa
te scot din lista mea ca nu merti sa faci parte din ea

Si asa sa terminat cunversatia am dat repede un ignore mititel si sunt
sigur ca si el sau ea ce era pana la urma a facut la fel id fetei l-as zice dar
nu sunt asa de necioplit incat sa fac asta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

CHAT BY KRYS BLOG'S

Persoane interesate